Vizuální identita

Podle vizuální identity lidé hodnotí firmu i její nabídku. První dojem je zkrátka důležitý. Tvorba kompletní vizuální identity začíná návrhem loga, pokračuje logomanuálem a končí zpracováním tiskovin. Díky propracovanému designu snadno oslovíte cílovou skupinu a zapíšete se do její paměti. Vaše společnost tak bude dobře vypadat a úspěšně komunikovat.

Co o nás řekli zákazníci Kolik stojí Vizuální identita Tvorba loga krok za krokem

Vizuální identita - ŽITNÍK CREATIVE

Tvorba vizuální identity

  • 1. Tvorba loga

    Logo je nejdůležitějším prvkem firemní identity. Veškeré logotypy proto navrhujeme až po pečlivé rešerši. Jakmile poznáme vaše cíle, zákazníky a konkurenci, připravíme dva návrhy včetně aplikace na vizitkách a hlavičkovém papíře. Vybranou variantu budeme dále vylepšovat, dokud nebudete zcela spokojeni. Jak probíhá tvorba loga krok za krokem?

  • 2. Logomanuál

    Logomanuál je zárukou konzistentní vizuální komunikace bez ohledu na médium nebo tvůrce designu. Definuje pravidla pro používání loga, jeho pozitivní i negativní barevnost, firemní písma, barvy a mnoho dalšího. Zpracováním logomanuálu za vás uděláme první krok k unikátní a neporazitelné firemní identitě. Jak logomanuál vypadá? (*.pdf)

  • 3. Merkantilní tiskoviny

    Kvalitně zpracované tiskoviny vás budou reprezentovat na každém kroku. Zaujmou vaše obchodní partnery a získají vám body k dobru také u zákazníků. Návrhu vizitek, katalogů, prospektů i jiných tiskovin proto věnujeme maximální pozornost. Každý detail je pro nás důležitý. Po schválení navíc zajistíme i předtiskovou přípravu.

  • 4. Výsledkem je jednotný vizuální styl firmy

    Příklad Jednotného vizuální stylu firmy, nebo-li Corporate design manuálu, si můžete prohlédnout zde. (*.pdf)

Kolik stojí Vizuální identita Reference Vizuální identity Co o nás řekli zákazníci

Vizuální identita - podobná řešení

Webdesign Mobilní aplikace

Kontakt

twitter facebook